- To event minęło.
Czy Partnerzy (polscy Resellerzy) są gotowi na chmurę?
Opis wydarzenia
Podcast w Akademii IT CLEVERly & adLIONS, w którym Kamil Staśko z Tech Data opowie o tym, czy Partnerzy i Resellerzy w Polsce są gotowi na sprzedaż, wdrożenia i wejście w biznes „chmurowy”.
Polskie firmy coraz chętniej korzystają z usług chmurowych dostarczanych przez zewnętrzne firmy, tym samym nie inwestują we własną infrastrukturę chmurową. To trend wyraźnie zauważalny w ostatnich latach.
Trend ten sprawia, że Partnerzy coraz uważniej przyglądają się usługom dostępnym w chmurze. Z drugiej strony dostawcy usług chmurowych wprowadzają model sprzedaży partnerskiej (zarówno Ci globalni, jak i lokalni), co ma być dodatkową zachętą dla Partnerów, którzy mają do dyspozycji kilka poziomów współpracy: infrastruktura, platforma czy aplikacje.
Dla klientów końcowych kluczowe aspekty w projektach chmurowych to bezpieczeństwo, niezawodność i koszty użytkowania. Zatem każdy Partner musi umieć odpowiedzieć na obiekcje klienta i być jego ”Mentorem IT” w procesie adaptacji rozwiązań chmurowych. Oczekuje się, że Partnerzy powinni opracować procesy przedwdrożeniowe/POC i dokładnie opisać, jak chmura usprawni działanie firmy, obniży koszty a dodatkowo zwiększy produktywność, bezpieczeństwo i wydajność sieci.
Czy tak faktycznie jest zostanie sprawdzone w podcaście, w którym będzie mowa także o tym:
- Czy sprzedaż rozwiązań chmurowych wymaga zmiany sposobu prowadzenia biznesu polskich Resellerów
- Jak przygotować się do takiej zmiany i jaką rolę w niej odgrywają dostawcy technologii chmurowych
- Jak dopasować system szkoleń dla Partnerów w 3 poziomach:
- Jak sprzedawać rozwiązania chmurowe,
- Jak znaleźć odpowiedniego partnera/dostawcę technologii chmurowej
- Jakiego dostawę usług wybrać i jakich przewag konkurencyjnych szukać
- Dlaczego w sprzedaży rozwiązań chmurowych istotne jest planowanie długoterminowe oraz budowanie kompetencji Partnerów
- Jaka jest rola dystrybucji we wsparciu Partnerów w ich edukacji, budowaniu kompetencji, sprzedaży usług chmurowych
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.