Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

Opis wydarzenia

Chatboty to gorący temat w większości branż, który coraz częściej staje się integralnym kanałem interakcji z klientami ze względu na niezawodność, dostępność oraz niski koszt wdrożenia. Większość chatbotów próbuje naśladować interakcje międzyludzkie, co może prowadzić do frustracji użytkowników, gdy pojawi się niezrozumienie ich intencji przez algorytmy AI. IBM Watson Assistant to więcej niż zbiór szeregu algorytmów machine learning. Rozwiązanie to wie, kiedy szukać odpowiedzi w bazie wiedzy, kiedy poprosić użytkownika o dodatkowe wyjaśnienia aby móc zrozumieć jego potrzebę, a kiedy skierować go bezpośrednio do człowieka.

Watson Assistant może działać w dowolnej aplikacji, urządzeniu czy kanale umożliwiając firmom wprowadzanie sztucznej inteligencji do danych i aplikacji, gdziekolwiek się znajdują. Watson Assistant jest też wstępnie przeszkolony w zakresie treści odpowiednich dla kilku popularnych branż.

Uczestnicząc w webinarze dowiesz się:

  • jak w kilkanaście minut zbudować swojego pierwszego chatbota bez umiejętności programistycznych
  • jak uczyć chatbota oraz jak wykorzystać przygotowane z góry dane
  • gdzie i w jaki sposób warto wykorzystywać chatboty z korzyścią dla biznesu i klientów

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

Prowadzący

Aleksander Tarkowski, Solution Design Specialist, Tech Data

Szczegóły

Data:
10/10/2019
Czas:
12:00 - 12:45
Wydarzenie Tagi:
, ,

Organizator

Tech Data
Telefon:
+48 601 814 489
Email:
renata.nita@techdata.com
Strona internetowa:
https://pl.techdata.com

Inne

Rodzaj wydarzenia
Webinar
Producent
IBM
Grupa docelowa
Klienci końcowi, Partnerzy biznesowi
Obszar
AI

Miejsce

Online